Förresten

Så har jag finally skaffat mig en egen dator. En svart Macbook. Self five! Däremot har jag inte styrt internet hemma än så just nu har jag bättans trådlösa modem som jag antar att hon vill ha tillbaka nyss...

Idag är det lördag. Jag är ledig, alltså regnar det. 

Jag är så pepp så jag vet inte var jag ska ta vägen. Om mindre än två veckor och efter endast 7 arbetsdagar till, så åker jag, Bättan och min häst iväg i mitt vrålåk till Göteborg och Metaltown! Är så pepp så jag råkar säga ordet Metaltown helt sponant och ofrivilligt ibland istället för det ord jag tänkte säga. 
Ett besök på Liseberg är såklart inbokat, sedan tar vi allt som det kommer. Det kommer drickas någon öl, det kommer luftgitarras, det kommer bli skratt och det kommer above all bli rock n' roll...! Ge mig 26 juni nu!

Nu blir det frukost, ÖP och kaffe.

Stay black

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback