.

Sista dagen innan tentan...då bestämmer sig Gavlegårdarna för att skicka fyra man till Erikssonska för att blåsa bort alla löv på gården! Tack! 
Dock ler jag lite inombords och tänker att idioten under mig, som drog igång med förfest klockan 4 i natt och höll mig vaken i två timmar, inte alls fått en skön sovmorgon. 
Framför allt så hjälpte jag också till att motverka ett skönt uppvaknande genom att dra på Pantera på högsta volym i morse runt 9-snåret. Nog för att jag gärna hade vaknat till ljudet av dubbelkaggar men jag tvivlar på att hon under mig gillar det, hon spelade Håkan och typ Jason Mraz i natt.

Idag fick jag något fint på posten! Svor lite när jag hörde att något damp ner i brevlådan, tänkte direkt -hhå, räkningar. Men ack så fel jag hade! Fick världens finaste armband av världens finaste Emma! http://www.weme-byemma.se

Mama, I'm coming home! I morgon efter tentan ska jag och Emmelie svischa hem till Östersund. En helg med lite öl, lite snö och lite mys väntar. Sedan ska jag chilla i stan ända till nästa torsdag, då det bär av till Vemdalen och Forum! Känns meget bra. 

Och en sak till...håll era tummar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback