Mata mig!

I går eftermiddag var jag sliten. Jag var bakfull, ynklig, trasig och ofantligt hungrig. Låg och sov på eftermiddagen efter att ha genomlidit en hel föreläsning trots mitt tillstånd. 
En vän ringer och väcker mig och följande konversation äger rum:

P: Hallå...?
O: Hej, ligger du och sover?
P: Ja, fast nä inte längre..
O: Ska jag komma över?
P: Mm men jag måste duscha och äta 
O: Då kan jag komma och laga mat åt dig så kan du duscha under tiden? (1 rätt)
P: Men jag har typ ingen mat hemma
O: Jag kan ta med mig nåt, vad vill du ha? (2 rätt)
P: Hmm...jag vill åka till McDonald's (säger jag, med en smula drömmande i rösten)
O: Okej, då åker vi dit... (Alla rätt!)


Jag kan ha hittat den perfekte mannen. Ska jag fråga chans?



Kommentarer
Postat av: moajohannabettan.blogspot.com

DO IT!

2008-10-07 @ 16:36:03
Postat av: bättan igen...

Kom på en bättre kommentar! ATT du ska

2008-10-08 @ 23:23:11
Postat av: Trädet

Han bjuder på donken. Ingen tvekan att du bör slå till ;)

2008-11-17 @ 13:21:43
Postat av: Petra

Mm..nej tyvärr Trädet, det blev inte så. Han bjöd inte ens! :)

2008-11-17 @ 14:17:11
Postat av: bossan

haha värsta nice! tycker nästan de bästa va att han skulle laga mat till dej medans du duschade. hur snällt är de liksom:D



titta gärna in:)

http://bossilliboss.blogg.se/



bossan

2009-01-09 @ 23:06:27
URL: http://bossilliboss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback